5 pravidel, která má znát začínající infopodnikatel


5-pravidel-blogJe jich pouze pět, proto jejich studium vám nezabere moc času.

5 pravidel, která má znát začínající infopodnikatel

Svůj byznys založte na principu „win-win“.

To znamená výhra a přínos pro všechny účastníky transakce. Výhoda zákazníka je až na prvním místě a vaším cílem je pomoci mu vyřešit problém a dát mu ten výsledek, kvůli kterému za vámi přišel. Infopodnikatel, který dodrzuje princip „win-win“ zabezpečuje výhru a přínos pro všechny.

Tato vzájemná výhoda potvrzuje váš status odborníka v oblasti, kterou jste zvolili. Tento princip se vztahuje i na vaše partnery, kteří s vámi spolupracují při šíření vašich produktů. Vyplácejte jim jejich provize včas a získáte jejich úctu a lásku, a váš byznys se bude dynamicky rozvíjet.

Nepřetržitě zvedejte úroveň svých odborných znalostí

Bez toho nebudete moci vytvářet nové produkty a zachovávat svoji pověst odborníka ve zvoleném oboru podnikání. Digitální byznys se rozvíjí paralelně se vzděláváním a podporuje zvýšení odborné kvalifikace.

Pravidelně přinášejte čtenářům užitečné informace

Nezapomínejte na to, že to od vás vlastně očekávají a kvůli tomu se na váš web vracejí. Moudrý infopodnikatel se neupíná pouze k výrobě a prodeji infoproduktů. Značnou část svého úsilí věnuje vzdělávání svých čtenářů.

Nešetřete na vybavení

Je problematické vytvořit kvalitní obsah pomocí podprůměrného vybavení. Nahráváte-li audio nebo natáčíte videodokumenty, potřebujete kvalitní mikrofon a kameru. Investice do byznysu se vám vrátí. A proto je lepší vložit o něco víc peněz do nákupu profesionálního vybavení. S jeho pomocí pak budete vytvářet skvělé výukové materiály, jejichž uživatelé to náležitě ocení.

Neodbývejte design

Jestli nedokážete vlastnoručně udělat solidní obal na Váš infoprodukt, svěřte tento úkol odborníkovi. Nespoléhejte na to, že vám osobně se váš výsledek líbí. Váš názor může být zkreslený vlivem toho, že jste právě vytvořili něco nového vlastníma rukama. Portály s mikroslužbami přináší množství nabídek začínajících i zkušených designerů (více v článku „21 chyb začínajících infopodnikatelů – 3. díl„).

Psychologové potvrzují, že člověk, který se dívá na krásný obrázek nebo hezký obal, přenáší tento svůj pocit i na osobnost autora a na obsah, který se pod obalem skrývá. Profesionálně „zabalený“ infoprodukt se bude výhodně lišit od konkurenčního, který byl poskládán „na koleně“.

A nakonec hlavní! Nejdůležitější není teorie, ale praxe. A na konec cesty dorazí jen ten, kdo vstoupil na její začátek.

Napište svůj názor do komentáře a budeme o něm diskutovat.

 

Leave a comment